rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

MADE BY: M@y€n@

OBJAVLJENI POSTOVI
1.POST (*novi blog....hehe...weeee...napokon!!*)
2.POST (Ljubav..* da,da.. :P )
3.POST (Zajedno do pobjede nove,naprijed Rijeko ostvari nam snove!! Rijeka 4 : 0 Hajduk)
4.POST (* ...ako ima Boga,u paklu gorit češ!!... *)
5.POST (** hladna sam,ponekad divlja i bez razloga!! ** IMAM SVE AL TEBE NE... =( )
6.POST (Sve oko mene je grijeh,vrijeme je morat ču poć)

Ja sam Maria ilitiga Mia,Mare..
Živim na divnom nam Zametu u gradu Rijeci..
Imam punih 14 i idem u Eknomsku školu...
1.e razred.. :P...

Volim : sebe i sebe...i samo sebe...hahaha...
Ne volim : sve osim sebe... hohoho...
i tako..brijem da je to to...

MSN: ri.mia@hotmail.com


*
*
*
*
*


Laura & Martina & Sanja & Ja... :P
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Blog.hr

Linkiči.. :P
Gavran
Renato
Iris
Lora
Sara
Tina

** JA I TEA**
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

**MIA I BRUNIČ**
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


SANJAM DA TI ČUJEM GLAS
A SVE JE NOĆAS PROTIV NAS
SANJAM PIJESAK VALOVE
NA PRSTE STANEM LJUBIM TE


SANJAM GLEDAŠ MI U DLAN
I KAŽEŠ "OVDJE PRIPADAM"
KROZ SMIJEH TE LJUBIM NOĆIMA
SA ZVIJEZDAMA U OČIMA


AL PROBUDE ME KORACI
I RAZDVOJE NAS LJUDI ZLI
O, ZABRANJENA MOJA LJUBAVI


A VOLIM TE
U INAT LJUDIMA
JER TREBAM TE
KO ZRAK U GRUDIMA
I NE DAM TE
ZAUVIJEK BIT ĆU TU
ZA TEBE ZNAJ
U DOBRU I U ZLU



Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

=)

=)

=)

=)

=)



Image Hosted by ImageShack.us


Jer vuk dlaku mjenja,
ali nikad čud..
i ne pravi se lud
jer predobro se znamo!!...
Ne trudi se više
kasno je za nas!!


Image Hosted by ImageShack.us


Hladna sam,ponekad divlja i pez razloga..
jesen kišu doziva,a tebe ja!!!
Imam sve,al tebe ne...
što su riječi kad nisi kraj mene..


Image Hosted by ImageShack.us


Nikad ne reci nikada..
u ljubavi to ne postoji..
i kad misliš da si siguran
život se s tobom malo našali,
nikad ne reci zauvijek u ljubavi to
ne postoji,jer da je to stvarno istina
danas bi zajedno bili mi!!

Image Hosted by ImageShack.us


Nisam sanjala kad sam plakala
da sam ga izgubila..
bio je jedini u meni i još
VOLIM GA!!


XD

XD

XD

XD

XD


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


=(

=(

=(

=(

=(

Pita jedna djevojčica jednog dječaka:
Jesi zaljubljen u mene?
On reče: Ne.
Ona upita: Jesam ti lijepa?
On kaže: Ne.
Onda ga upita: Jesam li u tvom srcu?
On reče: Ne.
Ona upita: Bi li za mnom zaplakao?
On reče: Ne.
Kad djevojčica tužno krenula da ode...

dječak reče:


Ja nisam zaljubljen u tebe,ja te volim.Ti mi nisi lijepa,ti si
mi prelijepa.Ti nisi u mom srcu,ti si moje srce.Ja neću za
tobom zaplakati...ja ću za tobom umrijeti!!!
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

nedjelja, 23.09.2007.,15:54,

Zajedno do pobjede nove,naprijed Rijeko ostvari nam snove!! Rijeka 4 : 0 Hajduk

Image Hosted by ImageShack.us
Dan različit od svih drugih,potpuno različit..Več dan prije utakmice osječala sam neku euforiju hm.. 3-4 mjeseca ne ič na utakmice...falilo mie to... Leptiriči u trbuhu,različite misli kroz glavu..prvo sam osjetila kada sam se tog dana digla iz kreveta.. Zatim sam upalila kompjuter i stavila pjesme od Rijeke,dok se u susjednoj prostoriji raspravljalo o rezultatu,dogovaralo o kupnji karata..Naime moji roditelji su išli na istok.. Sramota da...Eh...a brat on je imo utakmicu u klani pa ga je zapravo i bolilo kurac,al da nije tko zapravo zna na kojoj bi on strani završio.. Nego idemo dalje..Prije ručka stari,brat i ja zaletili smo se do kantride po karte.. Ja kupila jednu za D,a oni 4 za E.. Uh i šta čemo sad tek je bio 1 sat...a mene euforija več potpuno obuzela..nisam znala šta ču sa sobom onih 6 sati... došla doma a onda sam se šetala po kuči..razmišljala dogovarala..umirala od dosade...dok napokon nije došlo vrijeme za polazak.. Obučena sam bila još samo šal oko vrata i moglo se krenut... Išla sam se najboljom frendicom..(gajimo veliku ljuubav prema Rijeci..pa smo se tako i u tome složile)..Došle smo pješke na kantridu negdje oko 7 i 15...onda se tražile s maradonom..pa se nismo našle..pa smo odlučile na zapad jer smo predpostavile da če gužva biti nenormalna..Ušli smo..a onda ono tradicionalno "pipanje"..prošle i to..i napokon uz sjaj u očima vidjela sve srodne duše na našem voljenom zapadu u zadatku da bodrimo naše...Smjestili se na stepenice jer je mjesto di inače stojim več bilo popunjeno do zadnjeg mjesta...Nakon 15-ak minuta čekanja pozdravljanja poznanika i čavrljanja s ljudima..POČELO JE...Navijanje predivno više su me uši bolile od deranja drugih ljudi nego što me grlo bolilo od moje vlastite vike...Koreografija predivna,ali i klasična..skoro pa ništa novo...A ispod nas osvanuo trasparent vrijedan divljenja : Zajedno do pobjede nove,naprijed Rijeko ostvari nam snove.. zatim kroz glasno navijanje popratili i prvi pogodak Škore u 24 minuti... Kolko sam ja gledala utakmicu,Hajduk gotovo da i nije prelazio šesnaesterac rijeke... Zatim onaj slavan žvižduk sudca za kraj prvog poluvremena...Svi su odahnuli..Napokon odmor za sve..Opet malo čavrljanja,zajebancije.....Sve do ponovnog žvižduka,a onda opet ludnica...Navijanje je bilo sve ljepše.. a onda ubrzo u 51 minuti pogodak našeg kapetana Sharbinija..zatim pojačano navijanje još nekoliko minuta..Iiiii...Podizanje trasparenata,paljenje baklji..skračeno: LEGENDARNA 60-ta... A onda opet ista stvar..navijanje što je zapravo i bit našeg posla...onda ponovo skakanje,bacanje jer pao je tu i treči gol u 74 minuti (Ivanov).. A zatim su sljedile razne provale.. Kao DALMATINAC moj ljubimac je.... Odjednom neko guranje,zapravo nikome nije bilo jasno dali netko bježi od najnepoželjnijih gosti svih utakmica (DROTOVA) ili????.. djelile su se baklje..samo mi nije jasno ko ih je prošverco onolko...čak sam i ja dobila jednu..hehe... Nego poklonila nekom dečku..=).. Zatim velika bakljada..koju je popratila neka užasna petarda il koji je to kurac bio,ali vjerujem da nisam bila jedina koja je ostalih 10 minuta stvari čula poduplano..Zapaljene stolice,užasan smrad paljevine..bježanje di je ko stigo...Tako da četvrti gol nisam niti vidjela niti čula da je bio (Đalović 90min) A zatim smeča išla krčit put i pred sobom pendrecima gurali svakog ko se našo tamo,tako da bi vatrogasac mogao ugasiti one stolice.. Igrači bacaju dresove,klanjanje i s jedne i druge strane (teren-tribina)..A onda gotova i ova predivna predstava koja če se sumnjam prirediti još koji put.. Igrači svaka čast.. A tovarima samo jedno : ADIO,A SAD ADIO I KO ZNA GDJE I KO ZNA KAD! RIJEKA 4 : 0 HAJDUK!!!

|komentiraj miii... (samo..42)| Pr!nt@y| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.